Dresden - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Renée & Leo Otter & Jedrzejak - WaarBenJij.nu Dresden - Reisverslag uit Dresden, Duitsland van Renée & Leo Otter & Jedrzejak - WaarBenJij.nu

Dresden

Blijf op de hoogte en volg Renée & Leo

17 Juli 2018 | Duitsland, Dresden

Heerlijk uitgerust en genoten van het ontbijt. Een doos met te warme kleding op de post gedaan, scheelt ieder 1,5 kg en zo hebben we wat meer ruimte in de tassen.
Vele zogenaamde oude gebouwen in de binnenstad bekeken, doch alles is na de val van de muur weer heropgebouwd na dat Dresden platgebombardeerd is in februari 1945. Heel bewonderingswaardig hoe ze dat aanpakken. Op vele plekken nog steeds bezig.
Wat een toeristen, terrasjes en restaurants. Te kust en te keur.
Morgen weer lekker fietsen, het weer blijft oke, wel wind tegen.

  • 18 Juli 2018 - 08:03

    Nel:

    Ik bewonder jullie moed en energie!
    Ik was een beetje ongerust toen ik enige dagen geen nieuws van jullie ontving.
    Ik hoop dat de reis verder zonder veel problemen verloopt.
    Ik zou zoiets niet durven!
    Ik wens jullie verder een goede reis!
    Nel

  • 18 Juli 2018 - 09:54

    Wim:

    Jolanda vindt het knap van jullie, ik ben jaloers.
    Heel veel plezier verder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Renée & Leo

Gepensioneerde fietsers

Actief sinds 02 Juli 2018
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 5463

Voorgaande reizen:

10 Juli 2018 - 26 Juli 2018

Reis Praag -Leeuwarden

Landen bezocht: